Alegeri DEPUTATI 2008

CALIN POPESCU TARICEANU



Dragi ilfoveni,

Voi candida la viitoarele alegeri parlamentare pentru Camera Deputaţilor, în colegiul 4 din Ilfov. Am luat această decizie pentru că Ilfovul este casa mea. Acum 10 ani am decis să ne mutăm la Ciofliceni şi am hotărât, împreună cu soţia mea Ioana, să ne creştem aici copiii. Pentru că aici suntem acasă.

Sunt mândru de ceea ce a reuşit România în ultimii 4 ani. Am adus România în Uniunea
Europeană. Am investit pentru a moderniza şcolile. Am asfaltat drumuri şi am racordat la apă şi gaz gospodăriile din Ilfov. Am dublat salariile şi pensiile.

Am acţionat pentru a reintroduce transportul public de persoane în Ilfov şi vă asigur că sunt soluţii pentru a putea călători mai ieftin.

Sunt primul care spune: „E loc de mai bine!". Am vorbit cu mulţi ilfoveni şi mi-au spus că trăiesc mai bine ca acum 4 ani, dar că lucrurile se mişcă prea încet.

Alături de mine şi de ilfoveni candidează, la Senat, Marian Petrache. Vă aştept alături de mine şi Marian Petrache să vă implicaţi în campanie.
Contactaţi-i pe colegii mei din echipa de campanie la sediile PNL, la numărul de telefon: 0747 700 700 sau la adresa de e-mail: tariceanu@tariceanu.ro

Cu prietenie, Călin Popescu-Tăriceanu


INFORMAŢII PERSONALE
Data naşterii: 14 Ianuarie 1952
Starea civilă: căsătorit, 2 copii

EXPERIENŢA PROFESIONALĂ
• Preşedinte de Onoare, Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), din 2003
• Preşedinte, Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA), 2001-2003
• Membru fondator şi Preşedinte al APIA, 1994-1997
• Partener asociat, Automotive Trading Services, Importator oficial Citroen, din 1993
• Director General - Radio Contact Romania, 1992-1996
• Fondator al primul post de radio privat din România, 1990
• Asistent universitar - Facultatea de Hidrotehnica, Institutul de constructii, Bucureşti, 1980-1991
• Inginer - Construcţii Industriale, Bucureşti, 1977-1979
• Inginer - Administraţia Naţională a Apelor, Filiala Argeş, 1976-1977

STUDII
• M.Sc. Informatică şi Matematică pentru Cercetare, Universitatea Bucureşti
• Facultatea de Hidrotehnica - Institutul de Construcţii, Bucureşti
• Liceul "Sf. Sava", Bucureşti


CARIERA POLITICĂ
• Preşedinte al Partidului Naţional Liberal (PNL), din februarie 2005
• Preşedinte Interimar al Partidului Naţional Liberal (PNL), din 2 octombrie 2004 - februarie 2005
• Vice-preşedinte al Partidului European Liberal Democrat, din 2003
• MP, Vice-preşedinte al Comisiei Buget, Finanţe şi Bănci, 2000-2004
• MP, Comisia pentru Politică Economică, Reformă şi Privatizare, 1996-2000
• Ministru al Industriei şi Comerţului, 1996-1997
• Ministru de Stat, 1996-1997
• Vice-preşedinte al Partidului Naţional Liberal, 1993-2004
• Membru al Adunarii Constituante (Parlament), 1990-1992
• Secretar Executiv al Partidului Naţional Liberal, 1990-1992
• Fondator al Partidului Naţional Liberal, 1990

PRINCIPALELE REALIZĂRI ÎN PLAN POLITIC
• Restructurarea sectorului petrolier din România şi înfiinţarea Companiei Naţionale a Petrolului PETROM
• Restructurarea sectorului minier din România
• Restructurarea Companiei Naţionale Electrica
• Realizarea proiectelor de restructurare a industriei oţelului şi producţiei de automobile
• Liberalizarea comerţului extern, prin eliminarea barierelor non-tarifare

ACTIVITATEA ŞTIINŢIFICĂ
• 37 lucrări ştiinţifice şi articole în domeniul alimentării cu apă şi tratamentului apei

LIMBI STRĂINE
• Engleză - fluent
• Franceză - fluent